>

Wednesday, December 8, 2010

Genting Highlands wowowow 1!!

assalamualaikum & salam sejahtera kepada semua :) teheh :)
oke ritu aku dah hbr kan nk pegi genting genting genting...
mula-mula merancang nk update lepas balik.genting ..tpiiiii
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
haha teruk bukan ? hahaha....ngeh..ngantuk2..penat la tpi seronok..
ok actually aku gi sana bukan ngn family...
habis ngn sapa ehhh???
jeng jeng jengggggg
- cousin merangkap cousin terbek!! haah...
syiokkkkk even pergi bukan ngn fmily tpi syioookkkk
hurm kalo aku coleteh banyak mesti korang bosan kan?
so pic pertama!! wowowowo
yg buat pics tue bukan saya ya~
hehe :) oke muka aku ada kat sniii...
korang cari la yg ada 2 kepala 3 kaki..tehehhe..
cari2 cpt!! ngeeee...x kan jumpa...
aku duk belakang sikit uhhh...susah nak nampak...
yg nie kitaorg panggil BUAIAN
dia pusing tuhhh korang menjerit laahhh smpai x hingat dunia!!!
menjerit sekuat mungkinnn...kalo korang nk suara korang hilang laaa~
sekali dia pusing tuhh korang tengok atas korang boleh nmpk mcm2...
korang leh nmpk awannn yg berbiru2 haha....
i naik nie rasa mcm jantung x mau keluar..~~
aha...yg nie korang mesti tkut kan?? tekeluar segala jantung la gigi la..
haha...
turun2 gigi tinggal 2 jeh kat depan..ngaaaa...hahahahaah......x leh bayangkannnnn
air terjun...aku malas la rotation..x larat..tpi lawa kan?
hahaha....
oke oke korang nmpk x yg macam roller coaster tuee???
nmpk2? yg berpusing2 tuee..
aku naik tahu! haha..takut uuuu....mengerunkan..tue x naik lagi yg roller coaster betuiooiii
tpi dia buat takut2 ja dulu pastue oke balilk..hahah...nak try?? pegi la genting 18 nie..
boleh terosss jumpa WONDER GIRLS
MACAM LAGU MAKE ME WONDER LAA..AHAHA

nah hamek ko gmbr ak ngn sepupu akuuu..
oke la..tunggu the next entry~~~
stay tuned,gurls!!
p/s: tunggu entry2 yg lain seperti blogshop yg murah2 :P tungguu~~

terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment