>

Saturday, December 11, 2010

pada waktu malam si afiqah sedang membebel

halo2 :) assalamualaikum :)
ngeeee,aku sekarang tengah kebosanan..sambil memikirkan hal2 yang berfaedah
haidoh...bosan sangat2 la..ada patutnya kalau aku update blog...
oh tidak...sekarang tengah hujan!! oh nooo...tenet time2 ujan nie msti lembab
lembab cam siput..siput cam arnab..nehhi ape la aku nie dok merapuuu
ngoh ngoh ngohhh...tetibeb je ujan..alhamdulillah...akhirnya sejuk jugak bedroom aku..
syukur2.sekarang nie aku tengah bukak twitter dan facebook..
membebel ngn kucing tapi no respon u know!..haha..
pastue nak bebel kat facebook x syiokk orang tahuu...
jadi kat blogger cam privATE :) haha sebenarnya kann
aku tengah bosan kebosanan sebenarnya...aku nak upddate bout genting tpi no picture
tgh guna lappy..bateri pulak nak kong melekong..means like i gi bedroom then sleep..
tue jeh yg mampu aku buat sbb esok ada temudaga..haha :) ntah satu pa pon x baca..
tapa2 sdg memikir camne aku nak amik ati juri tue agar aku terpilih..haha gelak jahat...
oke la..that's all...aku nak bebel banyak tpi x larat mentaip..so the aswer sleeping.
bubye bubye~~ assalamualaikum

terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment