>

Thursday, December 2, 2010

Dah nak pergi~

assalamualaikum!
hehe :) tajuk tue macam la nak tinggalkan blogger nie dah kan?
aiyooo oke btw,actually,aku nak pegi genting highlands malam nie
ayuh berpesta bersama2 !
oke korang pon tau kan sekarang nie genting dah x macam genting
haha..pelik bukan? dorang2 tue dah potong pokok...teruk la..mmg buat orang2 kat sana hottt...
hottt....bukan sejukkk! not cool...skrg nie aku gase english aku tak lah teruk sangat...
ya la kann...english nie kalo kita lama x belajar lupa...tiap2 ari kena asah mcm pencil la kann..
jadi tolong doakan aku sampai sana n balik sini dengan selamat oke?
oke la nak berblogging sgt2 pon x bolehh..
airon baju belum,charge ipod blum,charge camera blom..
haishh..teruk nyee..x larat la like this..
oke la bubyeee..
nak kemas2 bajuuuu...nanti i upload gambar2 kat uOOOools okee??
nnti korang pulak datanggg...
yang nk jumpa aku tu boleh la jumpe kat genting...
i avaible kat saya only sabtu nieee ok??
jumpa di sana!!
assalamualaikum!!

terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment