>

Monday, December 20, 2010

aku gembira sangat2 epi 1

assalamualaikum :)
hai semua! rindu la blog nie..rindu sangat2!! hehe :)
hek eleh baru berapa hari x update kann...
bukan sebulann pOnnn..hehe :) oke actually,aku happy sangat2 sekarang..
tersangat2! korang mesti nak taww kan napa la pada 20.12.2010 nie aku tersengih2 sorang2..
duduk atas katil tengok dinding pastue senyum sorang2 macam kerang busukk..dan ada kalanya macam orang gilee..hehe :)

hehe :) korang faham x apa yang aku nak sampaikan kat korang??
hehe :) actually,smlm aku nie punyaa laa bosan la kann..
tengok twitter facebook blogger ....
pastue da bosan sangat aku pon click la mention KAMAL ADLI NYA TWITTER
hehe :) aku tulis ' abg kamal!!! i ur big fans!! mention plez!!!!!!
oke pastue dy balas la tuliss thanxxxxxx!!
hehe :) aku beberapa kali refresh tahuuu...


matian ingat kan silap ke pe ke..hehe :) pastue dia tweet la lagii..
kata yesss betull...hehe...aku gembira gse cam nak menjerriitt jehhh...
hooorayyyy!!! aku sedang seronok!!! ngoh2..memang x betul dah niee...


kalau korang ragu2 nak percaya boleh pegi kat twitter fiqa!
twitter afiqah
oke la ep 2 tuee tunggu la mybe tomorrow or lusa oke??
hehe :) sebenarnya aku buat episod2 nie sebab x larat nak tulis banyak2 dan aku sure korang mesti malas nak baca banyak2..

am i right?? haha :) oke aku pon ta pasti samada aku boleh gelak seumur hidup
aku pon x rasa yang kebahagian yang aku kecapii nie akan berkekalan selama2nya..

tehe :) oke la tunggu sambungan nyeee yaaaa~~
ep 2 akan muncul bila2 masa saja!! hehee:)

jadi stay tuned gurls!!




terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment