>

Tuesday, December 14, 2010

Idola ku idola ramai gadis juga :)

assalamualaikum :)
sebenarnya aku update nie pada selasa malam tapi terlupa la pulak nak publish..
tertekan save :) sek bek ada lagi kalo x fenat2 jeh aku tulis :)
oke sebenarnya aku nak share kat korang idola aku :)
aku tahu kalau aku sebut jeh nama si dia ni korang semua mesti kenal punya
haish mesti! mesti!mesti!
nama dia pon tengah melonjakkk....
tapi aku gase korang maybe tahu dah kot idola aku
SIAPA lagi kalau bukan zaquan adha
aha! jangan terngaga pulak...memang betol dan kenyataan ponn nma dia tengah lonjak
kan kan kan ? dia kini menjadi dan telah pon jadi tunang kepada AYU raudhah...
hurm..so okay :) aku x kesah..at least dia mendapat kebahagian tue pon aku dah bersyukur
suka tengok dorang gembira :) Ikhlas :)
oke sekarang aku nak la bagi sedikit gambo2 depa niee
yang pakai baju kaler biru tu abg kembo..aidil zafuan,yg kiri tue ngoh2 korang taw2 la :)
nie fiancee zaquan...ayu2...kamu mmg ayu dan kamu cantik sgt2~

dan aku juga berharap mereka akan sentiasa bahagia! amin...

oke so korang2 jgn la tnya x jealous ke zaquan dah nak kawen ?
ehhe :) x ponnn~~rasa lagi seronok..
ngeh ngeh ngeh...
aah kalau korang nak add zaquan kat facebook
aku gase fb dia dah penuhh kot
zaquan adha nya facebook dah penuh
btw,korang boleh la follower dia kat twitter
twitter zaquan adha
blog dia pon ada tapi dia x update la :)
jarang tersangat2..hurmm...
oke la :) sekarang nie korang rasa dia encem x ?
haha :) cpt ngaku! dah jatuh cinta le tuee :D
hehe :) kalau korang dah suke tueeen ngeh ngeh ngeh
korang sebenarnya korang menyampah x aku tiap2 ari duk update blog??
meh bagi pendapat ckit...n korang rasa2 blog aku nie ada2 kena tambah apa2 x?
means like lagu da ada..yang len2 la :)
share oke :)
assalamualaikum




terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment