>

Tuesday, December 21, 2010

"PENCARIAN FASHIONISTA 2010"

assalamualaikum :)
hai semua! hehe nie adalah kali kedua aku masuk contest..
dan kali nie contest nie dibuat oleh cik wahidah ini
hehe click untuk tahu lebih lanjut yee
oke sebenarnya gambar yg aku nak perlihatkan nie bukan gambar aku
tapi gambar kakak aku yang first tue
tapi dia tak da blog jadi dia suruh aku...
buat entry tuk dia
sbb dia x da blogg
so now aku tolong dia buat entry untuk dia la kannn,.,
baik kan aku hahah
saya merasakan gambar ini patut dinobatkan sebagai fashionista 2010 kerana gaya-gaya pada gambar ni sangat2 lawa~hoho ianya juga ada ciri2 fashionista pada gambar itu
( habis la kak aku kembang aku cakap camtue ) hehe :D
yehh! this is my sis! dan my sis pertaruhkan gamabr nie untuk pencarian fashionista 2010!!
eheh :) lawa x? hoho....
nak tengok syarat2 boleh la pegi tuan empunyaa blog oke :)
SLOGAN UNTUK 2011
berharap agar dapat belajar bersungguh-sungguh dan jugak dapat menjadi anak yang solehah untuk ibubapa :)
itulah slogan azam my sis untuk next year :)
oke korang jom masuk contest nie :)
let's go !!
this is the banner
haha :)
assalamualaikum


terima kasih ^__^

7 comments:

  1. wahh..gmbr penuh dgn ciri2 gadis melayu gituu..
    ni tn belog dtg bt checking yaa..

    semua syrat dh ckup kecuali ad lgi satu iaitu describe knp anda rasa yg pic ats tu fesyen unik bg diri anda utk dinobatkan fashionista 2010..

    tlis kt bwh pic ye dear..
    1st contestant..bonus utk u dear..tq for join in..

    jom semua meriahkan lgi pencarian ini..!

    ReplyDelete
  2. u,..Ley x aja cmne na j0in c0ntest 2,..wat entry2 2 ap ek?.

    ReplyDelete
  3. hana honey : aah syiokk...meh masuk mehh..hehe

    ReplyDelete
  4. kak wahidah : hehe :) saya dah edit post...cuba tgok semula ya...

    ReplyDelete
  5. shysyella : buat entry khas untuk nie la :) boleh tengok kat entry nie...

    ReplyDelete
  6. okey dear, all complete..done checking..!

    ALL THE BEST FOR UR SIS..muah!

    ReplyDelete