>

Thursday, March 3, 2011

lupa nak gitau yg kita nak exam!

assalamualaikum! :)

unutk pengetahuan kamu semua minggu depan aku exam..
waduhh takutt sangt2!!! heehhe
kekadang aku pon mcm rasa malu la dengan allah
sebab bila time periksa je aku kalut2 doa la itu la ini la..
malu sangat2..
yelakn...time kita senang kekadang kita terlupa dekat Allah
bila time susah jee baru nak sebut Ya Allah...
huhuuu,kan kan kan ?

haha,tapi kan aku jenis yg x berapa gemuruh sangat..
even thoughts kena buat apa-apa pon
x rasa takut or mcm gelabah
relax relax tpi after dah buat apa2 mcm persembahan
rasa cam malu jeee~
hehehe :) pelik kan?
hahaah,tabiattt aku sampai besarrrr..
jadi sllunya bila time exm nie la kan
aku sllu tido awl time sbtu dan ahd..kul 8 lebih dah tido
pastu mangkit dlm kul 4 lebih untuk baca buku dan ulangkaji kan
sbb mak aku kata time tu mmg kita bca semua masuk
haha,dulu2 aku sllu buat dan berhasil!
tpi bila kita nak mangkit kul 4 pagi tu la susah skit tue
ada jee alasan x nak mangkit

haritu pena aku kunci jam kann kira nie nk bangga la ni mangkit kul 4 pagii
pastu jam tu pon bunyii punya bisingg
haiyoo pastu aku tekan tunda lagi 5 minitt
kira dia akan gerakkan aku kul 4.05 la kann
tah tah aku tgok jam kul 7 !!
heeh sedihh la jugak sbb aritu aari ahadd kann
ari selasa dah nk periksaa!

selalunya kalau nak msuk dewan peperiksaan or kelas
aku akan langkah dngn kaki kanan dahulu
hehe :) sebelum jwb periksa aku baca la doa2..
dan time aku pegang pensil aku baca bismillah..
and then baru jwb....

so,tolonglah doakan agar aku berjaya dalam periksa ni
insyaAllah ....lepas periksa cutiiii 1 week!
wink winkkkk
nak keluar dengan kekawan
hangouttt i miss u all !!!!
hehehe , take care ya!

assalamualaikum


byeee~~~~

terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment