>

Friday, February 25, 2011

liyana jasmay ada lagu baru! pelik :) syiok!



assalamualaikum..

hai korang-korang!
lama agak nya menyepikan diri..
hehe , penat-penat nak update blog
tapi sekarang dah oke!
heee,oke sebenarnya sekarang aku patut tengok kedah lawan kelantan
tapi disebabkan blog ni
aku update la dulu... :)
pastuu satgi baru lari laju-laju duk depan tv...
ngeh-ngeh :)

for ur information,liyana jasmay dah ada lagu baru!!
yaya!!!



comel nye dia!!! ( jealous )

oke,lagu dia memang agak lain sikitt la dengan lagu aku jatuh cinta dan aku x percaya cinta
ini lagu pasai lupakann seseorang camtue laa...

nah amik lirik niee
cuba pahamkann....

Lirik Pelik – Liyana Jasmay

Kata-kata yang kau beri
Ayat manis ku takkan peduli
Kerna kau lelaki

Cakap cinta tapi dusta
Madah indah intan dan permata
Engkau pura-pura

Hentikan semua
Kata-kata dusta
Usah kau ungkapkan cinta

Chorus
Sakit
Ku telan pahit
Ku rasa perit
Ayat kau romantik
Jelik
Kau lagak baik
Rupanya plastik
Engkau memang pelik

Cakap cinta tapi dusta
Madah indah intan dan permata
Aku sudah tak percaya

Oh entah dimanakah
Lelaki yang setia

Mula dari saat ini
Aku inginkan kau pergi
Jauh dari sudut hati
Dan takkan kembali
Akan ku padamkan semua
Kisah cinta yang luka


oke,sekarang update blog pon kena ringkas - ringkas

busyy dengan exm pada bulan 3...

arghh! tensionn :) sabo2...


p/s : jangan lupa taw tengok ciita senjakala bulan april nie...liyana jasmay heroin x silap saya! :)



terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment