>

Wednesday, November 3, 2010

Bilik saya!

assalamualaikum
perhh alim giler aku skrg
actually,hari ini aku x de mood pown nk update2 blog nieh
bukannya ape cuma penat jeh la nak menulis2
itulah yg paling2 aku suka masa kecik2
tengok akak2 main komputer aku pon sibuk2 mencelah
pastu dok men tekan2 lak.
perghh...skrg lak da jadi berlawanan la pulak
antonim gituu..gase2 mlm giler nk mentiap
tapi2...aku suke chat2 ngn orang2 yg dekat2 ngn aku
termasuk anda2 yg sedang membaca ini.. * peace *
sebernarnya ritu aku ada update kan blog
tulis pasal nak perosek bilik tidur aku ..
kan kan kan kan kan kan ????
perosek ? selalunya kalau sportcheck
bru panggil perosek..kalau bilik panggil ape ye * sedang memikir *
korang taw la kan kan kan kan kan
yang bilik aku nih x pernah bersih ...
eh3 tadela...selalunya je bersih plus kemas
tapi kadang2 blik dri makan2 mlm men buang jeh baju atas katil
tah pape jeh..tpi itulah hobi anda kan ? including org yg sedang mentaip nieh
ok saya x suke jadi orang2 yang suka banyak membebel hari ni..
jadi marilah lah tengok bilik saya yg besa2 ajee
eh3 korang nmpk x bear pooh tue ?
idung dia besar kan kan kan ?
dialah selalu yg menemani aku sebelum tido..
cadar tue baru je dibasuh
wa~novel2 yg rapi disusun !
bnyk kan kan kan ?
padehal bukan baca pon
khatam beberapa buku je wakk
ye sangat2 rajin sebab semuanye tersusun dengan2 rapi!
inilah meja tempat aku belajar selama hampir 1 tahun
mestikan korang pelik npa 1 tahun ?
patutnya 12 taun
actually,bilik yang aku duk sekarang ni baru jeh siap pada bulan 11 or 12
lupa suda..*_*
sebernarnya dulu bilik nih x wujud
huhu seram je kan ? hee


ok da habis entry untuk bilik saya !!
yayaayayay
nk gi tido bubyeeyeyeyeye
entry kali ini tak banyak2 bebel sangat la kan
sebabnye n9 da kalah
tssk...sedih taw..tpi x pe ..kuatkan usaha anda wahai n9!
entry kali ni ringkas ( padahal x ringkas pon ) padat!
korang punya bilik pulak macam mana??
cantik x ?
( sedang mendegar lagu jiwang )
bosan la jugek !


terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment