>

Friday, November 5, 2010

Apa itu nama teman baik dan teman sejati?

assalamualaikum semua!
apa khabar?
skrg nie kan org x guna dah apa khabar
kan ??
skrg da gune camne .' bro sihat?
cewah...aku dapat taw pon sebab ada2 jugek la kan orang yg ntar camtue..
hehe :) ok korang penah tak dengar perkataan best friends???
pena x?? pena x??

aku ni dah bertahun2 dah dengar..x pon ringkas nye diaorg panggil 'bff'
ah..aku taw mesti semua orang ada bff kan??
actually,aku dah nak kena leave sekolah yg dah berhuni selama 6 tahun
sedih taw taw taw~
tpi apakan daya..kalo aku dapat dah lama dah guna mesin ... tuk kembali berputar di masa lalu..hendak seribu daya~
kita mesti maju ke hadapan ! kalau malaysia bole kenapa saya x bole ??
hahah...ok sedang mencuba menerima kenyataann
bestfriend yg terdekat aku ??
meh cite meh..ahahha
lina...:) she;s my best friend..
sejak dari darjah uuuu alll..
bukan senang nk cari taw! x dijual sesama sekali..haha
dia baik .. at least dia paham aku .. itu yg aku perlu..that's all..
dianah...wa~sedapnye nama..mcam nama gadis melayu 3..
hah..dia baru kenal x sampai 1 tahun
but tetibe je i'm believe her all my heart,,
sayang suka muahh dia...
dia baik sgt2 mengerti akuu...aku sayang dia..


You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!

ok ni baru nk start entry...jgn pdam lagu blog sweethoney-style..!!!
hehe :) teman sejati...or teman baik..?
buat masa sekarang nie...aku gase aku baru dapat teman baik...
sejati eh belum lagi kot..
maybe form 5 baru dapat kawan yg benar2 mengerti..dan sekepala otak ngn kite..haha
teman baik selalu bersama ketika kita sedih..sangat2 touching..lain dari lain tahu...
tpi kan2..siblings dan kawan mcm sama kan???
saya sayang tahu semuanye yg baik2 belaka ngn saya..
sayangg!!! plus muah!!
nah amik..
ok la..bubye..:)
sedang layan lagu : HIDUP INI MAHAL!












terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment