>

Thursday, November 24, 2011

Day 8. If you could change anything about you, what would it be and why ?

hari ni memang rajin sangat nak update belog
sebab my sister yg second and third tak ada pergi jusco
ditinggalkan sorang sorang dekat rumah macam orang gile -_-
dari menyanyi menari lebih baik mengupdate belog
ada la jugek faedah nye kan? haha sepatutnya pagi pagi camnie kita kena pergi senaman!
mari mari bersenam! * eh aku ajak orang,padahal aku pun tak pi -_-
selalunya saya update belog malam or tengah malam but today pagi pulak
nak beralih angin la pulak kan..derek malam je..

so,topic kita kali ini if i could change anything about me,hurmm

1. SENYUM
- saya selalu senyum tak nampak gigi -_- bile senyum je mesti tak nak nampak gigi sebab gigi kita ni macam gigi arnab maybe? tak tau nak describe macam mana..but bile tanya kawan saya,dorang cakap gigi saya okey je..teratur ~ hehe

2-TINGGI
- errr,ni memang nak gile gile la! nak tinggi at least dapat cecah 166! boleh tak ? err tak kan tiap tiap hari nak pergi bergayut? macam pelik jeee -_- now.tinggi saya baru 150..serius saya nak tinggi! saya suke tinggi tinggi!

3-TAK NAK KENAL
- kalau boleh saya tak nak kenal dengan orang orang yg selalu buat saya sakit hati.er ade ke yg selalu buat saya sakit hati? adeee kot..some people are like clouds.when they disappear.it's a brighter day!

4-STOP MAIN INTERNET
- yang ni memang saya nak! kalau boleh tak nak bukak internet langsung! but haha impossible lah..sebab memang dah ketagih kan internet ni..parah yang amat..ecehh.parah lah sangat -_-

okay,yang tu je la kot..actually,ade banyak lagi..tapi tak larat dah nak type sebab tak breakfast lagi -_- kesian kan? adoiiii~

ape pun.i love myself..i love being myself~

aku belajar melupakan orang yang melupakan aku
aku belajar memaafkan semua yang menyakiti aku
aku belajar menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayang
tapi sesuatu yang tak bisa aku pelajari iaitu :
harus belajar TERSENYUM disaat orang yang aku SAYANG menyayangi orang lain








terima kasih ^__^

1 comment:

  1. hahaha... yg semua tu xpe la fee... yg nk tinggi tu... abg rasa agak mustahil... hehehe... just kidding.. :)

    ReplyDelete