>

Tuesday, November 22, 2011

Day 6. Your bestfriend(s)

errr lama gile ke? err mestilah! * eh aku yg tanya aku yang jawab *
well,korang tau kan sekarang dah cuti bagi budak budak sekolah rendah & menengah?
so korang ada plan nak pergi mana mana tak cuti ni?
kalau duduk rumah jee agak boring lah kan..derek 24 jam duduk depan lappy
my family plan nak pergi kuala lumpur je -_-
dekat je~

back to the topic..firstly,nak minta maaf sangat sangat sebab late update pasai blogger challenge
memang busy la jugak..memang jarang online sekarang..but start from today dah boleh online macam biasa..insyaAllah ~tajuk hari ni tak ada lah asing bagi korang yg ada blog kan?
mestilah dah pernah cerita about your bestfriend kan? kan ? kan?
saya pun pernah cerita dah! tapii nak cerita lagi boleh kan?

friends sebenarnya senang nak dicari kan? but kawan yang betul jujur dengan kita payah sangat korang..bak pepatah kawan sejati lah kn?kadang-kadang kawan tikam dari belakang..depan kemain baik cakap lemah lembut memang kita tengok kita cair! and then cakap dia memang kawan aku dunia akhirat lah! last last dapat taw yang dia kutuk kita dari belakang..time tu memang hancur yang amat lah kan hati kita kn?pernah alami?pernah rasa?sakit hati ea?

but tak semua orang macam tu..ada kawan yang jujur dengan kita..bila cerita masalah then siap dengan janji,promise jangan gitau sapa-sapa..and then dia pegang janji & cerita tu.langsung tak gitau sapa sapa..ada orang macam tu..dan bagus dan excellent orang yg macam tu..

actually saya ada kawan dari sekolah rendah..kenal dari darjah 1 ! my family and her family saling sama kenal..memang selalu jugak datang rumah dia..tetibe time darjah 6 nak berpisah la kan..sebab sekolah dah tak sama T.T time tu semua muka sedih sedih adoii ~ and then bile naik menengah tiap tiap tahun akan keluar hangout berdua! sweet ke tak?^^ jalan jalan sambil dengar cerita masalah dia..tengok wayang sama sama ~




and the next girl,dianah..she's so sweet,cute,comel and dia kecik macam saya -_-
hehe,saya rapat dengan dia waktu darjah 6..awal tahun..walaupun persahabatan kami baru aje tapi kami dah percaya antara satu sama lain..alhamdulillah..doakan kami supaya persahabatan kami berkekalan ! amin ^^





Kawan yang baik adalah kawan yang tidak kutuk kita dari belakang ^^

terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment