>

Sunday, November 6, 2011

Day 3: If you could only have one wish, what would it be ?


how's your aidiladha? best tak?ceria tak?seceria hari raya aidilfitri?
me? just likes hari raya aidilfitri ~ best best best! banyak picture picture yang nak diupload kan tapi memandangkan mata dah tersangat sangat mengantuk! so saya buat entry nanti lah ye~ entry khas..insyaAllah..bile sebut hari raya aidiladha (ttbe teringat aidil zafuan and zaquan adha ) sebab nama dorang kan sempena nama hari raya aidiladha

okay berbalik kepada entry today!
3. If you could only have one wish, what would it be ?

saya sedang mengila gila satu handphone ni but tak beli beli lagi -_-
kalau korang semua i know lah mesti nak ipad,iphone,samsung galaxy
but i want samsung champ!! i don't why i choose it
handphone tu nampak nipis,comel,cuteee! okey fine dah jatuh hati dengan hanset tu!

colour hitam ~ cantik kan?

colour putih aka white :D




korang! kaler pink mesti ramai perempuan gile gile kan kan kan?
but i prefer hitam rasanya! tunggu lahh..lagi beberapa hari henset ni mesti ada kat tangan saya! sure sure sure! ( berangan )

Ya Allah! comel gile kan? but limited edition! and tak avaible kt malaysia T.T
kalau dapat camnie! sure tak tukar hanset lain

okay fine cair sangat sangat! nakkkkkk !!!

saya sangat sangat suka hello kitty jadi jangan tunjuk benda benda comel terutama hello kitty dekat saya! sebab saya akan cair dan jatuh hati dekat benda-benda yang ada bentuk hello kitty :P

terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment