>

Monday, October 31, 2011

Day 1 - Introduce Myself

day 1 - dalam blog challenge tu first day i have to introduce myself for yourself

tak sabar? tettt ttett tetttt
HAHA! banyak yang buruk buruk aje korang..hehe

haritu ade suruh my friend listkan tentang diri saya
saya suruh dia jujur sejujurnya

and HASILNYE-----------
  • cantik,comei,cute,arghh semua yang elok ade kat ang rr
  • friendly
  • suka berlakon lebih..kekadang menjadi kekadang tak :P
  • sangat manjaa...
  • cepat amik hati..tak tau lar kot dengan aku je ke
  • suka menjerit.tak tau lar kot drngan aku je..sebab aku selalu kacau ang
  • suka nasihat orang..tapi kekadang ada yang cakap benda merapu aje
  • suka gelak
  • suka cerita masalah ang kat orang.it's okay ^^
  • gila gila sikit..tu pun kalau ade geng!
  • kalau minat seseorang,ang mesti sebut nama dia..never mind :P
  • kuat merajuk
  • suka tampar aku..entahlar..ang ni sewel kot..
  • tak suka melayan laki yang tak kenal
  • suka tengok perempuan cantik-cantik..jarang tengok laki hendsome hensome
- my friend yang tulis dalam 1 kertas..i just copy paste..hehe..tak de tokok tambah langsuung! tulennnn!

i will introduce myself for u

- saya nurafiqah hadirah seorang yang gile gile ( pelawak ),jarang sedih..if sedih cepat cepat cover and then cakap ' eh i okay lah! ' pastu tersenyum-senyum..kalau ade something yang fun happened saya akan duduk seorang-seorang terbayang bayang sambil tersenyum seorang2..kadang-kadang my friend says i crazy maybe..but it's oky..tak pernah ambil hati pun korang! ^^

- seorang yang amat amat mencintai kucing ~ bagi jelah kucing ape pun saya akan membela! but yg kecil comel tiutt miuutt tu lagi okey la! sebab comel sangat-sangat..aishhh geram giles <3..yes! saya seorang yang kuat merajuk..adoihai..memang agak tabiat lahh

-manja? just a little bit..yg tampar,menjerit tu just for my friend yang sangat-sangat menganggu! tengah seronok senyum-senyum sorang dia datang tampar belakang kita..aish! kacauu je kita nak berangan ! frust TT

- kalau saya minat seseorang,saya akan sebut nama mereka..macam zaquan adha,aidil zafuan..tu memang minat sangat sangat lah <3 suke tengok dorang main bola..agak sedih zaquan adha tak diturunkan waktu piala malaysia beberapa hari lepas..haish...now,just minat zaquan dan aidil.ashaari samsudin macam nak terminat HAHA!<3 saya banyak minat pemain bola aje.yang lain kurang kurang..but as usual,i prefer single untill now ^^

* iklan kejap..haha

lagi ape lagi ye?

-kalau suke cerita masalah tu sometimes memang suke share but only kepada orang yang benar benar saya percaya..jangan tikam belakang pulak -_-..suka nasihat? a little bit..kalau tak tahan perangai someone..brainwash boleh? haha tak nakk ta nakk brainwash
tak suka layan lelaki yang tak kenal? yes that's the fact~

-suka tengok perempuan lawa tapi jarang tengok lelaki handsome? hahaha memang benar! saya jenis suke tengok perempuan cantik cantik comel comel dalam facebook..ya Allah ramai sangat yang cantik dalam dunia ni..sungguh indah ciptaan Allah..tapi lelaki jarang tengok..bukan jarang..memang tak berapa tengok..ehehe..don't say i'm lesbian..that's not the true guys!

that's all lah kan? banyak dah saya introduce myself for youoolss right?


so korang,please don't judge a book by its cover okey ?

thank you ^_^
now bedtime ! bye bye korang ^^

~ Thank You For Reading This Entry ~


terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment