>

Friday, September 16, 2011

Entry Raya yg dah lama berkurun dalam edit posts :P

hey korang~!

today,tonight,this night,this month,this day,
saya nak buat entry mengenai raya..
sebenarnya baru perasaan yg saya belum buat entry raya
rasanya korang semua dah buat entry raya kan kan ?
saya je ketinggalan :(
sebenarnya dah buat hampir separuh entry raya..
tapi tak habiskan entry tu..
tinggal sikit ajee nak habis..tapi tetibe mouse ni tak nak berjalan..
maksudnye tangan ni ngade2 nak buat keje lain dulu..
layan facebook,buka twitter,dengar lagu..
and then last last tutup komputer cam tu jee.. T_T
terasa diri tersangat sangat pemalas

okay back to the topic..
saya beraya di bayan baru penang,and sungai dua..
dekat jee..perjalanan pun sekejap je..

BAYAN BARU - PENANG
kakak kedua saya! ^_^

muka baru bangun tidurr! * keletihan
and lastly,my happy family! but someone missing..my eldest sister..
she's taking this picture~





terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment