>

Friday, May 6, 2011

SELAMAT HARI IBU :)

assalamualaikum semua :)
korang,ingt tak hari ini hari ape ?
ingat x x x x x??

marilah kita panjatkan doa syukur yang kita masih ada ibu bapa :)
kepada yang tiada tidak mengapa,..doakan kesejahteraan mereka dan moga mereka dipanjangkan umur :) amin....

korang ada bagi hadiah apa-apa tak semperna hari ibu nie ?
kita tak tau lah nak bagi hadiah ape nie..suggest seket..
* thinking
rasa bersyukur dan bertuah dapat mama yang begitu memahami saye :D
haha SELAMAT HARI IBU kepada ibu2,mama2,mak2,kepada yang bakal jadi emak,ibu atau mama..wahhh~mesti tak sabar nak tengok baby yang comel momel tue kan kan ?
hehe :) terima kasih kepada ibu saya yang sangat memahami dan mengajar apa yang betul dan salah kepada saya :) ( apasal ayat aku camnie ??? )
korang kalau tak ada hadiah pon wish jela kan :)
jangan malu malu jangan segan segan ea :)

MASA kecil kecil macam macam mak kita telah berkorban
tiap-tiap tengah malam kita menganggu mama kita tidur dengan menangis sekuat hati
tiap-tiap hari mama kita tolong pakaikan pampers kat kita...
tiap-tiap mama kita suapkan kita makan :)
pada masa itu kita belum mampu membuat semua benda dengan sendiri..
kita jugek tidak pandai mengeja.

JADI mama kita menghantar kita ke TADIKA kan ??
kita mengajar mengeja one two three four five six seven eight nine ten..~~
belajar kaki kiki kuku keke kokoko..( eh btoi ke nie?aku dah lupa la dlu beljar pa )
heheh :) pastu korang balik balik sekolah mengamuk sebab lapar la itu la ini la kan?
kekadang first time pergi tadika kena tungggu sampai korang balik..
korang menangis mama korang yang tolong pujukan ?? kan kan kan ?
cuma ingat masa silam anda :)

I LOVE YOU :)
terima kasih banyak2..
kalau demam mama kita lah yang makan kan ubat lah..
belikan ubat lah itu la ini lah..
so sweet!~~...
SAYA SAYANG MAMA SAYA KETAT-KETAT :D




terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment