>

Thursday, April 7, 2011

ada sapa2 kenai SUJU,SNSD,SHINEE,?

assalamualaikum

ada sapa2 kenai mereka itu?
silalah angkat keyboard anda!! ( dengan bangganya aku angkat keyboard )
iyelah kan aku dah gase la kan skrg malaysia sedang menerima tempiasss suka korea
am i rghtt? of coursee la kann...
yelakan buka era msti laguu korea paling bnyk no other kan ?
eh yeke? haha x tau la..aku jarang nek kete sgt..eh jarang?
silap2 selalu naik kereta tapi suka tukar channel radio
kejap2 tangan terhengeh2 buka HOT FM,ERA FM
last2 lagu best terlepasss..~~~~

okay berbalik kpda title kita yee
SUJU memang kalau x kenal tu x tau laa na...
SUPER JUNIOR....mmg terkenai...tersangat2!!! :)
them are so handsome,smart,cute!! ?LOL
dalam super junior aku paling2 minatt siwon! badan tegap tinggi fuhh mmg hebat!
saya mahu lelaki sperti dia lah..


hensem kan?

yay! jom high five sesame jom! :)

untuk SNSD atau GIRLS' GENERATION mmg famous...
Taeyeon Jessica Sunny Tiffany Hyoyeon Yuri Sooyoung Yoona Seohyun

dalam banyak2 lagu..lagu oh dan gee mmg famous!!
best!! thumbs up! chaiyok2 girls' generation
aku paling minat yoona!~~~
chanteekk maaa~~~

cantik kan ??? ohmaigooddd geramnye!
dorang mmg famous!! :D

kalau shinee pon famous jugek..dulu aku pon pernah admire dorang..
huk huk huk pehal la admire nie??? fans kpda dorang la..
dulu2 time aku darjah 6 skrg sudah luntur..
sorry,haha...sudah beralih hatii...adoihaii...kejam nye aku

dari kiri : onew ( leader ),taemin,jonghyun,minho and key
comel kan dorang? babyyy...cair sudah! :)

aku paling minat minho! go go go shinee!
we here to support u guys!

pstt: entry untuk beast,2pm,2am,2ne1,miss A akan dibuat pada hari lain .waiting ya guys!

assalamualaikum :)


terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment