>

Saturday, April 16, 2011

ada sapa2 kenai SUJU,SNSD,SHINEE,? part 2



eh apesal aku ttibe bagi salam tulisan kaler biru??
pening sudahh ... sebbab macam2 masalah diberikannn ~~
kan kan kan?
eh apesal pulak aku tanya korang? padahal aku je tauu masalah aku?
haha ( sila abaikan )

okay part 2 untuk entry kali ini...
hai hai hai korang. & salam 1 malaysia ( ayat bajeett hampeh )
hari ini kita nak cite pasai korea ye..
ye korea korea korea..itu aje aku tau??
haha...kita mulakan dengan beast! :) b2st (maaf ye bukannya beast yg merapu2 itu )


ini lah BEAST/B2ST :) mmg best! :) cool~~

i love themmm 1,2,3,4 :)
dorang comel kann ???? ( cpt angkt kpla kalo dorang comel )
awwwwwww..:D

-♥ Yoon Doo Joon ( leader ) ♥ Jang Hyeon Seung ♥ Young Joon Hyeong
- ♥ Yang Yo Seob♥ Lee Ki Gwang (AJ) ♥ Son Dong Woon

seterusnya ialah 2PM! spaa kenaii tolongg menjerit! ( scream ) yahoooo~~
nickhun,taeckyeon,wooyoung,junsu,jabeom,chanseong
yay akhirnya aku dapat menghafal nama depa ( eh tu pon nk bangga )

ZE:A...zea mmg best! lagu dorang mmg rancak dan mmg taste aku..
haha..

yuuee kasutt kau mmg cantek..nak pinjam boleh?


rasanya cukup la kot aku membebel bebel pasai korea nie kan?
sorry la kalau ada terkasar bahasa ke ape kee..
harap dimaaf la ye :)

bubye..tata..titi...tutu :) ( bertukar menjadi baby kecil ) ngeh2..



terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment