>

Sunday, March 27, 2011

saya ada cousin yang sangat2 comel!!~

assalamualaikum semua :)

pada hari jumaat yang lepas aku balik kampung dekat sungai dua..
nak jumpa dengan cousin2 yang baru aja balik dari kedah..
kira turun ke penang laar :) heeh :)
dann aku memang tersangat-sangat rapat la jugek dengan seorang budak aka ipah..
hahah :) dia tersangat-sangat comel!! haah..dan dia kira merangkap adik aku arr jugek kan
hehe,aku datang aje tetibe dia demam..~
dia cam x nak ckp banyak2..so aku pon x nak la ganggu kan..
sedih la jugek x berapa ada teman sangatt...kat rumah tu semua dah kena wabak demam..


keesokan hari nya iaitu ari ahad aku pun datangg la lagi kann~
yelakan rindu kan dia..dalam kul 1 lebih dah sampai..dekat je kampung
bukit mertajam -->sungai dua...
boleh tahan dekat la jugek kann...so aku pun tangkap la gambar jugek dgn dia
memandangkan dia dah sihat..aku cubit pipi dia yg terlalu comel tue..
korang msti nak tgok kan? comel sangat kee kn ?
nah amek niee..


comel kan kan kan ? :P

Align Left
alololo dia memang pandai buat muka2 comel :)
tengok tue! dia mmg pandaii la buat muka2 :P

hehe ipah mmg sangat2 comel..'
umur dia 6 tahun baruu~
yes! i admit..nanti mesti akan rindu dengan suara dia ygg mmg cute miutt tue
mula-mula mmg ingat nak rakam suara dia kan..
tapi alamak bateri loww la pulak dah :((((

p/s : entry seterusnya pasai artis~~hahaah ^__^




terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment