>

Friday, March 18, 2011

OKAY! DONGJUN ZEA SANGAT2 ADORABLE!

assalamualaikum :)

hehe agaknye rini aku kena sampuk kott..
tetibe je tulis title bubuh caps lock..
ahah :) sebab aku terlalu excited sangat nak citee
nak share dengan korang korang nieee..
eheee,okay! sekarang aku dah dapatt seseorang singer korea ygg sngt2
adorable & cute !!!!
dia mmg comelllll cuteee!! LOL...
dia ada dalam dream team season 2
sebab tu arr boleh kenaii dia..

thank uu dream team season 2!
tnpa awk saya x kenai la dia..
ahahah ( ayt x boleh blah..sila buang dlm tong smph berhmpiran anda )

dia sporttt mmg good gelerr..
tapi syang tangan dia agak pendek...
tinggi dah oke 175
tapi tangan dy lak dahh...
asal kat dream team kalo kalah msti sbb tangan dy x smpai thap yg ssuai
kesiiiiiann dia....dush dush dush~~

tapi x pa...dia sangat2 comelllll~so aku x kesah yg lainnnn
bubyye minho shinee..bubye taekyeon 2pmm~~
kejam kan aku? sesuka ati je buanggg camtue jeee
hahaha ini suka biasa2 jeee...
as fans! ZEA nya lagu HERE I AM
mmg comel giler dorang smua nyeeee

as u all know,aku memangg minat korea,..
tak dinafikan skrg kallau bukak era fm sah ada lgu no other,hot issue la itu la ini la
eheh sbb tue kita suka

Add Image


Add Image

comel x dia comel x dia ??
cpt ckp comel! x nak ckp x nak kawan ....!
hahaha gegeh tol la kan....
DONGJUN,i'm ur big fans!!

ehehe oke la oke laa..
sebenarnya banyak gi cite aku nak cite kat korang
ni dalam edit posts ni ada bnyk sangattttt
tinggal nak publish jeee
relax relax relaxx...

assalamualaikum :))))))



terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment