>

Saturday, January 1, 2011

Kalau aku sebut nama dia niee korang mesti kenai punya..gerenti!! :))

Assalamualaikum semua!

Haii,,lama nya aku menyepikan diri dari dunia blogging…adakah itu begitu teruk?

Haish2 apaa la nak jadi ngn aku nie..blog nie bila bukak asyik2 bersawang…

Ada sarang labah2 la jenuhhh aku dibuatnyaa nak cuuci…

Haha,padahal ak x jarang cuci pooonnn…cakap jeh lebih2 …

Oke,sedia maklum yg esok adalah harii persekolahan!!!

Yay!!!haha ( setengah berkata yay!!setengah berkata nooo!! )

Haha,jadi korangg sekaranb mesti busy gila2 kann nak cari kasut la

Gi sana la gi sini la..bila aku pegi jeh pasaraya dengan tujuan nk bershoppinggg

Tapi sesak sangat sampai aku terhimpit-himpit kat tengah-tengah tueee…

Haish,oke,aku nak ucapakan tahniah!!! WE ARE THE CHAMPION!!

Eh,ada kabar mengatakan bahawa safee Sali nak berhijrah kee bandung kan?

Means,ia tukar team…tpi not sure..haish menakutkan betul laaa..

Suspen suspen dulu tuh tapi aku harap dia buat keputusan yang betullll

Orang yang akuu nak sebuutt nie ialah……………….

JENG

JENG

JENG

Memperkenalkan SAFEE SALI dan KHAIRUL FAHMI CHE MAT..


Wah2 komain lagi ko kannnn ramai gile LIKE kat page doranggg…

Jeles tawwww!! Haha

Koranggggg…..jap2 akuuu nakkk print screen untuk tontonan anda semuaaaa


Klikkk untukk lebih besar dan gemukkkkk

Waahhh wahhh wahhhhh!! Komain lagi tuuueee…64,664 like that page!!!!! Yay!!!

SAFEE SALI terkenal!!! Haha J waduh2 ramai taw yg sebut nama depa dorang nieee….tertekan aku tengokkkk….tambah lagi time safee nie buh golll…sekali dia bubuh fuhhhhhhh….terkejuttt den…

Dan bila khairul fahmi nieee tangkap bollaaaa haahhah!! Memang smartttt…macam pakai magnet…

TABIK SPRING SAMA KORANG MAAA!!


assalamualaikum :P


terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment