>

Thursday, November 25, 2010

suka suki kauu jehhhh :P

hoollaa guys~~wowowowow..
apehal la ngn aku nie kann?
da kena sawan ke ape...
oke actually,nk update blog nie sbb nye my best friend fly to kelantan
ok actually,aku nk cerita la kan sikit demi skit pasai laman web sosial~~
wowhahhaha...
nk dgq xxX??
oke , kita mulakan dgnnn
FRIENDSTER: dulu2 zaman friendster la kan aku nie..suka suki kat sana...main hampir dlm 1 minggu bukak dlm 3 hari like that la sbb tyme tuh malas lagi nk layari internet nie :)
pastue kan kan kan,aku nie sllu la kan sangat2 la kan pegi kat page orang pastue tgok umur dorang..kalao muda add kalo tua skit2...x mauyy add...teruk kan? hahaha..org2 yg kenai ak kat fs mesti taw keja aku dlu2..zaman dlu2..hahaha
MYSPACE : myspace nie aku x layan sgt la...lebih layan friendster tpi kann kan kann kat sini lah kan aku melayan kak2 aku..kak2 abg mna?? uwewewe i have no brotherS!! sedih ya,,wuwuwuwuw..oke,@ u all taw la kan ms nie mmg vopular di kalangan2 remaja2 sekalian right??
FACEBOOK : yay!! fb! yay! nie korang yg skodeng blogg nie msti korang ada fb gak kan ? mengaku cepat!! hahaha...dlu2 la kan..aku nie suke skodeng blog2 org..pastue ade tanda biru pastu tulis F besar2 tue aku ingatkan friendster..ahahah gupe2 nye facebook...uOOoolss boleh cari saya di facebook kerna saya aktif la jugek di facebook hahaha...facebook nie terkenal taw2 sekarang..bak pepatah aku ' dlu2 zaman friendster right now zaman facebook '
right kannn?? mmg kenyataan ponn...jgn didustakannn....korang2 boleh la add aku okeyhh!
akn diaprrve ye~ tpi kan kalo aku lambat aprve korang,korang sila sila la tls kat shoutbox aku tuee~~ye ye ye .. taw2...@
TWITTER : oke sapa lah x kenai twitter nie :)))) tempat atis-artis sekarang...nk kutuk nak gtaw itu lah ini lah mmg boleh...x dak sapa menghalang yyyye~~silalah...hehe :) aku pon ade jugek twitter nei..tpi yg followers tue sikit sangat..wuwuwuw..sbb tue la x berapa aktif sgt twitter..tpi aku ttp bukak tiap2 ari...yelakan nk tgok jugek artis2 updates ape...terutamana LIYANA JASMAY..heheh :) zaquan lak langsung x layan twitter...buat rugi jeh follow..tpi ttp nk follow..gile keh ape aku nie??
oke,aku cuma ada 4 lawan web sosial jeh...paling aktif kat FACEBOOK,kedua aktif kat TWItter..aah i lupe sesuatu laaaaa
YAHOO MESENGGERS : btol ke tuh aku eja..main bantai jeh eja..anyway,aku ada yg tuee...nak add ? just go? nurafiqahhadirah@yahoo.com or afiqahhadirah@yahoo.com...tpi aku aktif kat my new email...hehe :D
tgok tyuee?? hehe tpi nie bukan aku la..haha...aku x pkai cincin di jari manis~~~~


smile la koo kan ?? rmai sign in kan?? hahaah


follow me!!!
a place for friends!!...hehe
ok uOOoolsss that's for today....sharing is caring right??
insyaAllah aku akan sentiasa menghupdate blog nie..
aklau nurafiqah hadirah nie ada terkasar bahasa minta maaf yyaa~
assalamualaikum :)


terima kasih ^__^

No comments:

Post a Comment